Thursday, August 11, 2011

TANPA MEREKA SIAPALAH AKU!

Asalamualaikum.

Update new entry sebelum nana tidur dan menaip seperti orang yang sedang mamai. Kepada sesape yang rasa entry ni sangat boring sila tekan X untuk pergi dari blog yang chumel ini* sila jangan muntah. Actlykan, nana rasa happy sangat lately ni sebab nana dapat ramai kawan kat blogger ni. Korang memang sporting habislahkan. Ade yang sudi baca dan comment entry nana, ada juga yang sudi chat kat shoutbox dengan insan chumel ini* kali ni korang boleh muntah haha. Semua ni sebab nana join groupgroup blogger kat facebook. 
Siyesly, sejak nana join groupgroup blogger ni nana punya follower meningkat dengan mendadaknya dan banyak jugalah ilmu yang nana baru tahu dari entryentry blogger lain. Memang bestlah. Ada yang tak tahu pasal groupgroup blogger di facebook? Korang nak tahu? Okay nana listkan.

  1. Sahabat Blogger
  2. BLOGGER AREA
  3. Kaki Blogger
  4. Mari Berblogger
  5. CUTE and TOP Blogger
  6. Diari Sahabat Blogger
  7. Suarapeople dot com
  8. KOMUNITI GILA BLOG
Okay ni saje antara groupgroup yang nana join. Pada sesape yang belum join, jomlah join. Kita berkongsikongsi pendapat. Tak gitu kengkawan?
Ribuan terima kasih jugaklah kat groupgroup ni sebab terima nana jadi sebahagian dari friends mereka. Thank you so much! Tanpa groupgroup ni sapelah nana, eecehhh!
Okaylah tilam ku sudah memanggilmanggil, goodnite. Bye.

Love, nana

3 comments:

  1. kalau2 nmpak nama nourelle isabella kat Sahabat Blogger tu , tegurlah ekk . HEHE :P

    ReplyDelete
  2. Cik: Oh tu yu heh? Okay dear!;)

    aizat: kan?;)yu ada kat group mane?

    ReplyDelete